Årsmøte 2021

Årsmøte 2021 arrangeres i utgangspunktet oppi Blommen skisenter onsdag den 10. februar fra kl. 19:00. Hvis Corona restriksjonene vedvarer vil årsmøte arrangeres som et digitalt møte på Teams. På grunn av Corona situasjonen må ALLE melde seg på årsmøte i forkant. Send inn påmelding til Inge Hafstad på e-post fmtliha@statsforvalteren.no eller som SMS til mobil nr. 906 64 724. Påmeldingen må inneholde e-post adresse, slik at vi kan sende ut invitasjon til Teams-møte hvis det blir aktuelt.

Forslag som skal behandles av årsmøtet må være sendt til styret senest 2 uker før årsmøtet (onsdag 27. januar). Fullstendig sakliste vil være tilgjengelig for medlemmene senest 1 uke før årsmøtet. De som er på valg, og som IKKE ønsker gjenvalg må gi beskjed til valgkomiteen ved Marius Enes (tlf. nr. 952 20 383) senest 27. januar. Oversikt over fjorårets valg finner dere her. Oppfordrer alle til å møte opp på årsmøtet.